Razboi sau sfarsit?


(Iar am facut o pauza fara sa vreau…si iaar incerc sa fac articole cam la 2-3 zile diferenta..Sa vedem daca reusesc)

Umblu eu ce umblu pe facebook si dau de un articol(publicat de bdb ) in care era vorba despre un asa zis “al 3 razboi mondial”.
Articolul AICI.
Eu nu zic ca nu s-ar putea intampla..dar totusi e prea devreme..peste 1 luna?! Parca sfarsitul era pe 21 decembrie 2012.Acum e in anul 5000?
“„Europa va fi invadată de o coaliţie arabo-chineză, iar războiul va începe la nordul şi la sudul Mării Negre, ceea ce va afecta şi România, însă nu foarte grav, pentru că ţara noastră, aşa cum Nostradamus a spus-o în repetate rînduri, este protejată de voinţa divină“”
Hai nu ma inebuni:|…De aia Romania e acum asa cum e?

Sursa:BunaDimineataBarlad

7 responses to “Razboi sau sfarsit?

  1. cand mor,mor si gata..de ce sa ma stresez ca vine ziua cand mor?ete nah..daca e sa murim putem ,muri si acum,si peste o secunda…cum vrea Dumnezeu..nu poate sti nimeni cand e sfarsitul lumii sau cand e al 3 lea razboi mondial

  2. Probabil ca in mod sigur acest aricol are nuanta de marketing,in scop bineinteles de a atrage atentia.Noi(BDB) l-am preluat de pe realitatea.net (dealtfel sursa e precizata) si nu neaparat impartasim cele publicate,dar tinem in mod expres in a informa semenii nostri despre ce se mai discuta in presa.In orice caz,succes in blogging,ne place ce vedem pe pagina ta!

  3. Pe mine pur si simplu m-a “amuzat” ce se zvoneste.Nu consider ca acest articol are”nuanta de marketing” deoarece este un blog personal.Pur si simplu am vazut articolul pe site-ul vostru.Am crezut ca daca dau link-ul spre articol si spun cine l-a publicat numai e nevoie de sursa.

  4. Imi cer scuze,nu m-am referit la blogul tau cand am spus “nuanta de marketing”…Ma refeream la articolul in sine,pe care l-am preluat noi si dupa care tu ai comentat.Astfel de articole (cel in cauza) au acest scop,de a atrage atentia prin umflarea sau distorsionarea realitatii.Se pare ca sunt si creduli,daca nu ar fi,nu s-ar mai scrie astfel de articole…Noi de asta suntem pe internet,sa ne spunem parerile si sa dezbatem.
    Mult succes si scuze inca o data pentru “neintelegerea” cauzata de exprimarea incompleta a mea.

  5. Anca.

    treaba e in felu’ urmator.. Vanga a prezis chestia asta.Nu Nostradamus.Si tinand cont de faptul ca am trecut 11 septembrie si n.am vazut nimic la stirile de la ora 5, e clar ca Vanga asta s.a uitat la stele prin perdea.Pana mea.. zicea Nostradamus ca va fi cel de.al treilea razboi mondial dupa asasinarea ultimului papa dupa benedict(adica asta de.acuma) si ca va dura 21 de ani.Si sfarsitu’ lumii in 3970 si ceva.Cred 😕

  6. Anca.

    11 noiembrie* scuzele mele..

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,328 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

