2 in 1


Azi scriu despre 2 lucruri diferite.

1.18 ani.Toti ne bucuram atunci cand implinim 18 ani .Dar de ce? Pentru majoritatea liceul nu e terminat, locuim in continuare cu parintii( pt cei ce abia ast sa scape), nu primim un cec de nu stiu catzi bani in banca(aici sunt materealista:| ) , nu devenim mai frumosi si lista poate continua.Acum ceva secole..poate sa fii major inseamna sa poti fuma , bea ..si chestii de genu..dar acum vedem asa ceva inca de la copii de 11 ani.Deh.. toti asteapta la 18 ani majoratul si pentru unii luarea carnetului de soferi.Nu stiu de ce m-am gandit azi la asta desi abia implinesc 17( peste 2 lunii.8-| ).

2.Tipuri de bloguri.Blogurile se clasifica in: personale , de divertisment , stiri , informatii tehnice sau it .. etc.Eu nu cred ca am un tip anume.. azi scriu despre nu stiu ce stire.. maine( asta fiind peste cateva zile sau sapt:)) ) scriu despre nu stiu ce video gasit pe youtube.. iar peste ceva timp scriu ceva personal.Inainte nu stiam pentru ce sunt blogurile personale.. dar intre timp mi-am dat seama ca ele spun cateodata mai multe lucruri despre un om decat el insusi.A da , mai scriam si despre subiecte in legatura cu teoria conspiratiei( care e juma.. adevarata-dar asta e alta poveste ,alt post) .Desi acum ceva timp mi-am propus sa fie pe blog lucruri despre divertisment nu am facut asta.Si nici nu cred ca o voi face.Raman la perso-diverti-cert.(personal-divertisment-cercetari.)

10 responses to “2 in 1

  1. Uneori ajungi sa pui aproape de toate pe blog… si personale, si o melodie, s. a.

  2. Tu ai un blog personal! Desi “normele” prevad un continut exclusiv al vietii de zi cu zi, personal inseamna de fapt ca scrii pentru tine, ce vrei si cum vrei…ceea ce cam caracterizeaza blogul tau 🙂 !

  3. Da. La noi e coincidență, dar mai am o persoană în listă care și-a pus-o în aceeași zi cu mine. 😐 Și e enervant, mai ales că în aceeași zi și-a făcut blog și mai scrie și greșit gramatical și neinteresant. 😛

  4. Și la mine tot așa. XD
    Testez mereu noile teme, dar s-ar putea să las asta o vreme.
    P.S.: La început am crezut că ai temă pe vacanță să citești Agatha Christie. 😛

  5. Eu am de citit vreo 10, dar niciuna nu-i faină. Și vreo 4 le-am citit deja.

  6. Hmm, merci. Poate o încerc și eu.
    *Ce fain se fac comentarii* XD

  7. Păi si eu. 😛
    Mama și-a luat concediu să meargă la ștrand. Săraca. Și eu o mai și tachinez pe seama asta.

  8. Nuu, nu.
    Eu sunt prin zona lui Dracula. 😛
    *Jud. HD, în reședință. 😛 Asta ar fi Deva btw. *

  9. caramea

    Eu nu vreau sa am 18 ani. 😀 Nu stiu de ce, dar ma cam sperie.. parca prea ma fac mare si o sa vina clipa cand o sa trebuiasca sa imi iau viata in maini, sa nu mai depind de mami si sa am alte griji si probleme..:)) Mai bine 16 ani decat 18.

  10. Merci.
    Nu mă deranjează că ai aceeași temă. M-ar fi deranjat doar dacă te-ai fi luat după mine și dacă nu ai fi avut un blog de calitate. 🙂

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

