Nervii


Niciodata nu am putut sa inteleg cum de unii oameni sunt calmi..si ma refer la cei foarte calmi.Iar altii foarte , foarte irascibili.Mai e ceva ce ii deosebeste pe oameni in aceasta privinta si anume modul de a reactiona.Unii sparg lucruri , altii plang , altii se inrosesc, altii bat pe cine prind iar altii injura de mama focului..Eu personal ma manifest prin 2 moduri.Ba imi vine sa plang[atunci cand sunt nervi mari..]( da’ nu plang ca apoi ma enervez si mai tare:)) ) sau lovesc cu pumnu de masa ( nu prea tare desigur:)) ) A da , se mai intampla sa ma enervez  pe minut si atunci pentru a scapa de micii dracusori de pe creier ascult o melodie.

Azi am incercat sa nu ma enervez.. si sa zicem ca aproape am reusit..desi dimineata am avut motive sa nu o fac: trezitul devreme , imbolnavirea pc-ului , pierderea datelor de conectare la net ,vremea calda si muulte altele.
De observat e ca nu exista nici o carte care sa ne ajute in asa fel incat sa  nu ne mai enervam asa de des.Nici scoala nu ne da nici un sfat in legatura cu asta..se intampla chiar opusul(caz real )
Tu cum scapi de nervi..?


8 responses to “Nervii

  1. Se stie ca oamenii pot reactiona in fata aceleasi situatii intr-un mod foarte diferit, iar ambele atitudini sa fie tratate drept normale. Eu unul reactionez destul de calm, insa imi imaginez mereu cat de bine ar fi sa sparg ceva.

  2. alex

    Ce fac?păi dacă am nervi pe cineva,ori ma cert urat de tot cu el,i îi zic lucruri vrute si nevrute,adevărate sau mai puțin adevărate,ori plec de la fața locului și încep să vb singur,să gesticulez sau să fumez o țigară,și astefel mă calmez !

  3. calculatorul tau a facut gripa?:D

  4. Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    titlu : Moda in top
    adresa : http://modaintop.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

  5. Eu scap de nervi dupa ce sun o prietena si ii povestesc din ce motisunt nervoasa 🙂

  6. De obicei aștept să apară o persoană care ar fi de acord cu mine în privința motivului pentru care m-am supărat și îi povestesc. Dacă nu, atunci mă apuc să scriu. Așa mă eliberez, uit de toate. 🙂

  7. Ah , nervii astia! Depinde de fiecare persoana, de autocontrolul fiecarei persoane… Oricum poti sa fii azi supercalm si sa ii imbolnavesti pe cei din jurul tau cu calmul tau, iar maine sa spargi cateva pahare , geamuri, caramizi, oameni…

  8. Pingback: Nervii - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,242 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

