Pauzaaa


Ar parea ca am luat o pauza … dar nu e asa.Incerc(incerc!) sa revin la posturi zilnice..pana atunci..

Vanilla Moon mi-a oferit un premiu.
Odată ce intri în posesia acestui premiu, trebuie să faci următoarele:
1.Să postezi premiul!
2.Să oferi premiul unor prieteni!
3.Să scriu 10 lucruri care îmi plac!

Lucrurile care-mi plac.:

  1. Iasiul.Dar nu atunci cand ma ratacesc.:D incercand sa merg pe scurtaturi.
  2. Razele soarelui dimineata-Imi dau o buna dispozitie.
  3. Melodiile la pian-Ma relaxeaza
  4. Animeul Sailor Moon-Desenele copilariei mele revazut recent.
  5. Instrumentalele de la Sailor Moon
  6. Ochii albastri(nu deschisi).
  7. Ochii mei verzi.:D
  8. Incurajarea
  9. Istoria.:)) mai ales perioada(1900-prezent)
  10. Blogul meu:)

Premiul merge la ..

Revin cat mai repede cu un nou post:D

2 responses to “Pauzaaa

  1. multumesc multumesc;;)

  2. Pingback: Revizie asupra vietii « Caramea

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

