“Hai la cafeneaua de pe Rabat”


[Niste strazi din Bucuresti]Nu am idee in ce parte a capitalei sunt..ori in ce sector se afla]

Credeam ca numai strada mea are un nume mai special[Fundatura Zorilor ]8->

Cum ai zice unui taximetrist..”Du-ma si pe mine in madrid .. nu nu am gresit.Pe Tokio te rog.Ah nu , iar am gresit.Trebuie sa ajung in centrul argentinei la magazinul x.”

Am o nelamurire.Cine a dat aceste nume la strazi? De ce nu a spus Strada Mu*e? Nu e mare diferenta.

2 responses to ““Hai la cafeneaua de pe Rabat”

  1. Îți dai seama cum se mai laudă că au fost prin Paris, Madrid, Tokyo…

  2. :)) eu stau pe Satelit…. ce Madrid si Paris… eu deja plec de pe Terra

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

