Leapsa.


Primita de la BaiatulCiudat

1. In momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gandesti prima oara?

Atunci cand am ramas singura acasa pentru prima oara[Mica , mica , f mica]..Momente cu adevarat dificile?..Nu cred ca sunt sau au fost.Vor urma cu siguranta in viitor.

2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Eu.Dar un eu diferit..asa cum mi-as dori sa fie. De ce?Sa vad reactia oamenilor din viata mea.Ce as face?Pe la jumatatea zilei as deveni un spirit.. ce poate sa vada tot , sa calatoreasca oriunde repede!

3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?

Nimeni.Fiecare se va schimba chiar vrea.Nu poti Impune unui om sa faca ceva ce nu vrea.

4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?

Nimic.Vine singura

5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?

16 ani.Prea putin pentru”cel mai important moment”.Sarind peste nasterea mea.

[cam atat cu leapsa.Am plecat la preselectia eurovision.Voteaza HOTEL FM-COME AS ONE!.]

Leapsa merge la tot blogroll-ul.Simtziti-va.!:)

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,328 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

