Fetele si bautura..prea multa.


Update:POST nou in aceasta seara.

PEntru inceput..:acest post este o opinie personala!
Niste versuri dintr’o melodie de a lui spike..suna cam asa”De aceea tind sa cred ca fetele sunt fete, da nu cand sunt bete
Cand vad ele pete verzi pe perete si se cred curve.”..
Defapt de aici mi-a si venit ideea de a scrie(venise si la scoala vorba de betie) despre fetele ce beau prea mult..Si de obicei la petreceri.Am auzit opinii cum ca e ” misto” sa te imbetzzzi”yeaaah.”..E misto sa uiti de tine, sa te mai futa si unu si poate ramai si cu burtica.
Exemple:
Sau..
                                   (Sursa photo:tpu.ro)
E “misto” sa fii catalogata drept o curva si sa ai copilas..eh..o noua papusa.Cine nu ar vrea sa aiba regrete toata viata pentru ca ai fost “cool” pentru cateva ore.
La o petrecere.. m-a intrebat cineva de ce nu beau( nu m-am imbatat nicodata.).Pe moment nu prea am stiut ce sa spun..cert e ca nu vroiam sa beau.Acum as putea gasi zeci de argumente.
Nu e tocmai elegant sa te imbeti.. sau sa mai dai pe dinafara( ceea ce se intampla la majoritatea..)
Sa spunem ca pentru baieti e mai usor..nu exista atatea riscuri..si sunt si amuzanti(aici au un + :))
Mi se pare penibil sa te imbeti asa de tare ( unii ajung si la spital) de parca nu ar mai exista un strop de bautura.

8 responses to “Fetele si bautura..prea multa.

  1. caramea

    ca bine zici…

  2. somerio

    Adina… d-ai avea idee de cand vreau sa scriu despre asta…
    Acum, ca tot am un motiv… m-apuc sa-mi vars frustrarile :))

    Ce sa zic ? La 12 ani sa te gandesti ca ai ramas insarcinata in urma unei betii… mi se pare ceva de nedescris…

    Numai daca zicea: “m-am imbatat de n-am mai stiut de mine” deja mi se parea ingrozitor… dar sa mai spui ca ti-ai si pus-o cu unu… si crezi ca esti gravida… deja ma depaseste… mi-e frica sa am copii :))

  3. Multi baieti profita de chestia asta..deh..se gandesc sa mai aiba inca una pe lista:-j
    Imi amintesc ca citisem intr-o revista acum 3-4 ani cum una si-a facut ziua la 14 ani.. s-a imbatat ..si a ajuns sa faca sex cu prietenul celei mai bune prietene.. si a 2 zi knd a sunat-o pe bff nu stia dc e suparata pe ea..
    si sunt sigura ca mai sunt sute astfel de cazuri..

  4. Pingback: Unde nu-i cap… « De la sublim la ridicol…

  5. Ar trebui sa mint daca as afirma ca nu mi-a ajuns niciodata bautura la cap, dar nu la 12 ani…totusi stiam ca sunt afectat (n-ai cum sa nu-ti dai seama, decat daca chiar nu vrei) si ma opream imediat din bautura si o lasam mai moale vreo 30 de minute cu distractia. Cazurile expuse de tine sunt chiar triste si plans pentru generatia asta.

  6. Pingback: Bautura si fetele. « Laurentiu Elena

  7. Pingback: Ne intoarcem?& Tpu «

  8. Mda…nasol… De-aia-i bine să fii băiat, poţi să te înbeţi când vrei, pe unde vrei, cu cine vrei… În cel mai rău caz o să te trezeşti dimineţa sub masă, o să vii acas cu’ capu spart şi coastele rupte, sau o să te calce maşina… Da’ cel puţin distrugi o singură viaţă…
    12 ani… eu, ca băiat, şi actual mare golitor de sticle, la 12 ani nu prea ştiam ce-i ăla alcool…
    Cu siguranţă părinţii lor vor avea ceva de învăţat din asta…

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

