IAr ..leapsa!


Primita de la Baiatul Ciudat

1) Ce iti propui pentru 2010 ?
Sa invat sa fac scheme cu rolele[cand eram mica stiam:| ] sa merg la mare…si sa am multe “succesuri”
2) In 2010 iti doresti sa ajungi undeva ?
Oriunde numai sa ies din Moldova:))
3) Cel mai mare esec pe 2009 ?
Eu? Nu am esecuri:>
4) Cand erai mic toata lumea te intreba ” ce vrei sa te faci cand vei fi mare ” , tu ce raspundeai ?
Actoare(pana la varsta de 3-4 ani) actritza pan pe la 7-8:)).
5) Daca un inger vine si iti spune ca mai ai de trait fix un an ce faci ?
As cumpara/face cadouri pe care sa le primeasca cei dragi dupa ce dau coltu’.:)
6) Daca castigi la loto 10 mils de euro, ce faci cu banii ?
Ma mut din Barlad, imi cumpar apartament in alta tara , imi duc familia in catalorie prin lume..si restul ii investesc 🙂
7) Ce ai vrea sa scrie pe piatra ta funerara ?
A gresit moartea persoana.PEntru tine era!
8) Vrei sa incerci in 2010 sa sari cu parasuta ?
As vrea..dar nu am unde
9) Ce luna urasti cel mai mult ?
Noiembrie , Ianuarie ..si recent s-a adaugat si februarie
10) In 2012 vine Apocalipsa :)) ?
Nu .Vine in 2029 sau 2036 sau mai nou..2058

Leapsa merge mai departe la tot BlogRoll-ul.Simtiti-va!

Posted in About

Tags:

Permalink 3 Comments

3 responses to “IAr ..leapsa!

  1. Pingback: Caramea

  2. Pingback: Da-o mai departe « Caramea

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,328 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

