Inca o Leapsa..!


LEapsa primita de la “BaiatulCiudat”

Principala trasatura a caracterului meu: Sensibilitatea/Umorul

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Curajul

Calitatea pe care o prefer la o femeie:Prudenta

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Indrazneala

Principalul meu defect:Emotivitatea/Naivitatea

Ocuptia mea preferata: Mersul pe role

Visul meu de fericire: Sa scap de defectele principale..si sa castig 10000000000 de $ sau euro..

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa moara cei dragi.

Ce-ati vrea sa fiti? Intr’o perioada vroiam sa fiu baiat:)) acum un star de cinema de la HollyWood 8-> cu 10000000$ in cont .

Tara în care-as vrea sa traiesc: Australia/Norvegia

Culoarea preferata:Verde

Floarea preferata: Trandafirul/Orhidee

Pasarea preferata: Porumbelul

Prozatorii mei preferati: Hans Christian Andersen :)). [ nu am , citesc orice]

Poetii mei preferati: Tudor Arghezi

Eroul meu preferat: BatMAN! b-)

Eroina mea preferata: Fetitele PowerPuff >:)

Compozitorii preferati : Nu aaam

Pictorii preferati: Picasso

Eroii din viata reala: Exista asa ceva?

Eroinele din istorie: Cleopatra.

Bautura si mancarea preferate: Bautura :Lipton , Macaroaneee 😡

Numele preferat: Adina

Ce detest cel mai mult: Falsitatea!:)

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu detest pe nimeni.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Obtinerea victoriei.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am:Nemuritoare

Cum as vrea sa mor: Nu prea vreau.. dar daca trebuie.. la batranete si cu toti dintii!:D

Starea de spirit actuala: Happy dar in acelasi timp ganditoare..

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Inocenta.

Deviza mea: Nu te lasa..

Si ca sa nu raman ultima leapsa merge la : BEko , Diana , Dragos ,Cristina , CoolDays

2 responses to “Inca o Leapsa..!

  1. aia cu vrei sa fii baiat , ma baga in dubii :))))

    app da si tu un add la gabriel.raducanu 😀 , mi-e mai usor sa vb pe mess ;))

  2. Pingback: Si lumea virtuala e mica « Caramea

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

