Toti pentru unu


Acum ceva luni am descoperit site-ul TPU(toti pentru unu).E un site in genul Yahoo Answers.
De atunci intru regulat..De ce? Nici eu nu stiu.
Rolul site-ului este de a te ajuta cu sfaturi sau de a da tu sfaturi..cum spuneam Yahoo Answers Made in Romania.
PArtea proasta e ca au cont si copii intre 7-12 ani care pun niste intrebari de te gandesti unde va ajunge generatia asta.Am facut print screen la niste intrebari recente.Ce iti prezint acum sunt unele mai vechi..
Ele sunau cam asa:
“Cand o sa ii intalnescu pe Tom&Jerry in persoana?” *Cand nici nu te astepti.
“Tu este babuin?” ->Imi pare rau.. eu nu “este” ruda cu tine..
“Daca m-am masturbat cu periuta de dinti pot ramane gravida? ” ->Da , vei naste o pasta de dinti.Sa va traiasca!
“Cum ma pot transforma in sirena” -> GREU
Cealalta serie..

Cu haine.Incearca!

Ca esti o printesa in ochii sai.. sau ca te iubeste!

Nu mai incap de tine.

Inna? Eu vreau BATMAN :((

Lamaie&Kivi&Ananas&Mar&Para&Banana&etc.

ASTA-i INTREBAREA!

Enjoy !

Cam atat.. pe moment!


11 responses to “Toti pentru unu

  1. :))))) loool 😀 tari astea, unele cred ca sunt facute si de admin pentru seo .
    ps : te poti transforma in sirena daca mananci un peste de viu :)))))))

  2. bekoooo

    Retardati 8-}

  3. Raul

    Erau şi altele mai rele. Am dat eu o raită pe la blogul Ralucăi de pe TPU unde sunt postate şi unele întrebări care nu au fost acceptate prin stupizenia lor.
    Două mi-au rămas în minte:
    “Aveţi id-ul unui vampir?”
    Sau:
    “Poţi pune murături în timpul menstruaţiei?”

  4. deagle

    Macar acopera-le numele cu o linie neagra in paint lasa doar poza ,sau acoper-o si paia.Pt ca nu e prea bine sa publici poze cu oameni,care nu-s de acord.Si mai bine le-ai ascunde numele de profil si poza sa nu se mai faca de ras si pe alte site-uri.

  5. deagle

    idul lui aia ,prima e : omutfelicia

  6. Am uitat de asta deagle.:d
    Imediat schimb pozeele

  7. paul27

    prima e penala:)) Numa’ uita’te ce intrebari pune:-j… iar de hi5 nu mai spun… mori daca-l vezi=))..pui de pitzi:-j

  8. Russse

    si pe mine m-a strigat cineva in curtea scolii “ruuusoaicoo”. ma-ntreb ce-nseamna.

  9. “Daca m-am masturbat cu periuta de dinti pot ramane gravida? ”
    Asta e geniala. Pe bune!:))
    Oricum, asta e din vina parintilor idioti, care nu pot purta o discutie cu copilul lor despre unele aspectele ale vietii, considerandu-le “rusinoase”. Mi se pare logic ca un copil(ma refer la fete) sa intrebe daca periuta de dinti o poate lasa insarcinata…

  10. Şi ce dacă pe site intră copii de 7-12 ani?Şi eu am 11, dar nu pun întrebări stupide ca astea.P.S. am râs de m-am spart la: “Dacă m-am masturbat cu periuţa de dinţi pot rămâne gravidă? :)) :)) :))

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

