TV , TV , TV


Capitolul:Emisiuni de divertisment.
Mondenii au fost preferatii mei..dintr-un top 3 sa zicem.Dar de cand a plecat Dragos Stoica(sez 4) si de cand nu a mai scris Bendeac scenariul lucrurile au inceput sa scartie..Acum ca a plecat si Mihai..audientele (sunt sigura ca) au scazut si mai mult.Au disparut si din preferintele mele..
Emisiunile mele preferare in momentul de fata sunt:Carcotasii , Neata cu razvan si dani si Frumusete pe muchie de cutit.Mai jos am pus niste video Neata si cateva momente bune din mondenii..:). Enjoy it.
Telenovela NEatza.”Que pasa aqi?“->click AICI
[Baietii au facut marea greseala sa arate adresa de mail.. dupa asta.. FLOOD.]

[Moment penibil…->Am scos un nou videoclip..-Un nou? -..Primul meu videoclip.. ]

Daca merge greu.. CLick AICI
Mondenii:
[-“Minutul 2.25″Cat suntem inca pe pace..eu iti zic baga-mi&$%#@##” !”]

[Exorcizarea lui banel.”M-am saturat pana in gatul , gatului , gatilor creierilor din capul meu!“]

[Teatrul Radiofonic ” Da poate aude si domnu’ padurar cum creste iarba!“]

2 responses to “TV , TV , TV

  1. Cel mai bun lucru pe care l-ai putea face ar fi sa nu te mai uiti la televizor. Eu unul asta incerc sa fac si e foarte bine.

  2. Hi, Wonderful work! Fantastic blog. Thank you for this specific material I had been seeking all Google to be able to locate it!

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,242 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

