Si canii pot vorbi&Reclame


Am gasit pe youtube un filmulet dragut in care un caine incearca sa spuna “I LOVE YOU”

Reclamele.. Da ! ne enerveaza la culme!Unele te binedispun dar de la altele iti vine sa arunci afara Tv-ul! mai ales ca tin cte 10 minute..
Da recunosc:”> Aici nu am fost originala .. Cristina( CLICK AICI) a scris prima despre reclame.. despre reclamele ei preferate.. Eu m-am decis sa scriu despre cele interzise .:)
[Invata engleza:))]

[SATUL DE MANELE! ] acest spot a fost interzis de PROTV… dar oare de ce..? Oare din cauza ca PROTv a promovat manelele?

[Satul de emo! ] Da , ne-am saturat sa va vedem tristi! Vezi lumea in lentile roz!Toti avem necazuri.. dar nu toti suntem lasi:)

[Reclama interzisa-Click net]Desi copii de 9-10-11 ani stiu deja” Totul despre sex” este bine ca aceasta reclama a fost interzisa

[Productie Antena 3-ALege-ti stapanii cu grija]Cu un singur lucru nu sunt de acord..Ce cauta cuvantul “STAPAN?”Din cate stiu suntem republica semiprezidentiala..sau parlamentara.

[Promo antena 3- Romania parasita de speranta] ..Pe timpul lui Iliescu nu a fost parasita de speranta? A.. scuze.. da am fost un stat foarte bine organizat.. dupa modelul nostru s-au luat si americanii nu?.

Enjoy it:)!

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

