99 lucruri despre mine


Am primit o leapsa.. sa scriu 99 de lucruri despre mine..:|

Sa incep

1.Ma cheama Adina
3.Vreau sa ma duc la o nunta 😐
5.Urasc merele
6. Port aparat denatar la arcada de jos
7.Aparatul e verde:))
8. Imi place sa cant
9.AM ochii verzi.!
14.Am cont pe TPU.ro
15.Am facut teatru de marionete…
16.Am facut dans sportiv..
17.Urasc barladul(orasul natal)
19.Am un samsung s5230
20.Am parul saten inchis
21.Nu’mi place cadoul primit la tombola!:|
22.Am o sora mai mare
23.Sunt nascuta pe 17 august
24. Am 16 ani si cateva luni
25.Mi’as fi dorit un frate mai mare
26.AM stricat pana acum minim 5 tastaturi! :-”
27.Imi iubesc prietenii
28.Sunt copilaroasa.
30.Sunt naiva
31.Sunt emotiva
32.Iubesc verdele
33.Am camera verde
34.Lenjeria de pat e verde :))
35.Covorul e pufos si e verde cu portocaliu
36.Nu pot sa strang bani
37.Incerc sa strang bani
40.Sunt la filologie
50.IUBESC MIEREA:x
52.Am parul ondulat
59.Nu’mi place sa injur
60.Nu beau
61. Nu fumez
62.M’am ingrasat
63.Incerc sa slabesc
69.IUbesc sa merg prin ploaie:X
75.PErsonajul meu de la sims 3 are 5 baieti desi vrea sa aiba fete..
78.Urasc oamenii falsi
79.Adica 99.99 % din populatia globului.
80.Sunt zodia leu.
81.Imi place primavara
82.Imi place sa ies cu rolele..
*Postul nu mai e ca in starea initiala.Acum am lasta doar ce mi se potriveste..

5 responses to “99 lucruri despre mine

  1. Cristina

    ioi imi place:> :))

  2. Cristina

    faza cu franceza ..si eu la fel :>

  3. 68.Ma bucur ca am reusit sa strang 11.500 de vizualizari in 4 luni de postari regulate
    69.IUbesc sa merg prin ploaie:X

    ok..la 68….cum ai reusit?:|eu nici 20 nu cred ca am=))o sa ajung sa bag linkul la status sa vada tot neamu’ si sa fac precum ciutanii aia retardati de pe haicinci care vor commenturi=))

    la 69…me too..si am prins asta vara la munca(sezlonguri,direct pe plaja) o ploaie torentiala…si totusi calda,de vara.Sa o vezi pe Andreea cum statea cu curu in apa,la mal fara stres,cand toti oamenii erau la terasa ascunsi iar colegii mei fugeau dupa umbrelele care zburau pe acolo si saltelele care le lua vantul si le tot ducea pe apaa…:)))

  4. mda…si daca linkul meu(cu profilul bineinteles)…nu prea se da asa mai departe…degeaba ca tot eu tre sa ma chinui sa vizitez profile,sa las comm…de la care sa astept feedback..intr-un fel..sa fiu si eu bagatoare de seama ca sa intre lumea pe profilul meu:))

  5. Aby

    53 e cel mai tareB-):>

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,285 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

