Ci doresti blogu ista’ !


O moldoveanca stie ce ii lipseste blogului sau…Vrei sa stii? uite-te-n jos!
1.Blogul meu ar dori sa cunoasca un host si de asemenea un domeniu( de preferar .ro)Cu alocatia de 42 de lei “daruita” de stat e putin mai greu pentru a avea.. dar incetul cu incetul vin lucrurile.Un prieten mi-a recomandat sa iau de AICI .Cautand pe net am ajuns la cloncuzia ca voi apela la HOSTWAY pentru a achizitiona un domeniu.Sper sa se intample cat de curand..
2.O interfata pe gustul meu.O tema care sa se potriveasca cu gandurile mele.Juliee.wordpress.com doreste sa se imbrace si din alta parte.. gata cu magazinul wordpress.
3.O noua pagina”Annie’ .. sau cum zic engleJii “About me”.
4.Putina publicitate pentru a avea mai multi vizitatori.De preferat dupa ce achizitionez un domeniu:)
5.Postari mai dese pentru nu a pierde vizitatorii unici.Dar daca am de ales intre Scoala si Blog prefer Scoala.Pot posta in fiecare zi si dupa ce termin niste studii superioare:)..

Acest articol a fost redactat pentru concursul “SUPER BLOG 2009” organizat de PCNEWS(A 3 proba-optionala)

One response to “Ci doresti blogu ista’ !

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,328 View

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 19 other followers

Categories

